BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 17, 2011

TRIPLE ONE FIVE>>

Series aku ckap , thun ni thun yg Gempakk!
Thun slalu kene buli berakhir .. means that Form 1 kan ? hehe.. Aku budak asrama..mmng arr normal bagi mak ayah aku yg prnah masuk asrama..Diorang.ckap.Standard arr.. form1 ,kene buli ,kene toce n lain-lain lagi ..
Oklah aku boleh terima kenyataan itu! Now nak citer batch aku.. TRIPLE ONE FIVE..

Batch aku.. Cikgu kata , Batch aku mengikut jejak Form 5 thun ni (0711).. Sbb ramai dapat 9A dlam semua ujian.. Hebbatt kan ? Tapi aku bukan lah orng yg mndapat 9A itu .. Itu sedihh :( Bagi aku , Batch aku ni bnyak masalah ,(puteri) ...KIte skolah agama kan, so, kenape? kenape dan kenape? nak menggatal dengan putera..? Geli arr.. aku tak suke ckp pasal bnde ni .. Urggh.. Nak kapel lah segale.. TAPI alhamdulillah kami satu batch manyatakan bhawe kami batch anti-couple smpai form5 !! Itu semangat! aku harap Allah makbulkan doa kami..
Dengan bimbingan Penghulu,Luqman Al-Hakim(1Mars)dan Penghuluwati,Nur Adriana Athirah(1Mars)
memandu kami satu batch supaye gempakk selalu :) cewahh, ayat tak leh blah.. hehehe.. Terima Kasih korang berdue.. Jihad fi sabilillah! Dengan sumbangan, Aliah' ,Halimah ,Najihah,Fikry,Anis Azrina,Afiq dan budak yg slalu dapat ranking TOP 10 ..

Ya Allah, kuatkan lah semangat kami,kekalkan lah kejayaan kami di dlam peperiksaan bukan sahaja hingga ke PMR, tetapi hingga SPM dan hingga akhirat kelak .

Ya Allah, berikan lah kami kejayaan 9A dalam PMR 100% dengan akhlak yg terpuji dan 10A+,11A+ dan12A+ dalam SPM 100% dngan akhlak yg terpuji.. Amin amin amin ya rabbal al amin..

Sekolah Ku Yang tercinta :D
......................................................................................................................................................................

0 comments: