BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 3, 2013

Akhirnya T.T

Fuhh . akhirnya . sampai jugak rumah . Smalam aku dah tido . tetiba , pukul 12 lebih mcm tu aku trbangun sbb trdengar annoucement , Kata nya Perhatian kpd semua muslimah yg pulang brmalam pd esokhari , anda dikehendaki untuk pulang minggu .  Pastu apentah lagi .. Dengar je , aku dah . Alamak . Serious ke ?  Aku da laa homesick pastu tak bole balik pulaaak . Malam tu aku dah nangis dah . pastu esok nye . aku mmng da niat nak balik jugak . tak kisah ar ape nak jadi skali pon . hoho .  dann .. Hari ni , aku dah pun berada di rumah . Yeaayy :D   Atasha balik rumah aku . hoho aku yg ajak die . saje teman aku kat rumaah ..

Jadi perancangan KAMI ,  Esok nk tngok wayang , study .

Opps sebelum tu , Nak ckaap , Minggu depan Mid-Term .

 Tak pyah nak oh maai gad sangat la ,  Lagi 4 bulan nak Pmr .  Sedar ar Syaheera .  hoho
Scaryyy -.- 

Jadi sekarang ni tngah tunggu MuBank .

 Eh sekejap .  Pasal kem jati diri tu kaan .. nak cite lebih sikit ni .

Aku kumpulan dngan Tasha , K.Syara , K.Yong , Bob , Faisal , Dharfan , Yasa' , Apip , Aidil dngaan Kandut .  Kumpulan 5 . cett mula2 je semangat . Pastu dah .. Akhirnya Kumpulan 3 yang menang . Group Hamo .___. 
Pak Engku ade anak yatim ,  Aku paling nak nangis time die kata , Ade ramai budak yg ade sakit HIV tu , Tapi aku tahan je . Sbb aku dah janji dngan Hamo tak nak nangis . Hoho

Smalam jugak aku tnsion thap gaban , da la tngah puase en .. Heissh . Sabo je la .
Time bukak puase nampak die bukak puase jugakk .hoho . die pkai baju biru cair . Haha mendelah aku ni .
Tak de kena mngena pon .

0 comments: